mode..

Vad i h***** är fel på dagens människor?!
Jag har inte riktigt förstått mig på detta med att vilja se ut som ett mongo när man går på stan..
Denna såkallade "söderstilen" är ju helt j*vla retard ju.. Hur kan människor seriöst gå in på monky och handla?! Vill man köpa en trasig tröja gå med en skit på huvudet och se ut som en fattiglapp?! Söderstil my a**.. Det är ju fyf*n pundare.. Alla vet ju att säder = Pundare.. Vill man se ut som en oxå?! Wtf liksom. Jag fattar inte hur folk kna gå runt som dom gör. Jag fårstår att man vill bara lite annorlunda.. men vaf*n nu har det gått för långt.. Säger bara det.

Vill ni se ut som att ni inte bryr er om ert uttre göre förf*n med stil då!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback