tävling !

Nu är det dax för en tävling!
Jag har tröttnat lite på tråkiga och otaggade människor som bara vill sitta hemma hela tiden så nu är jag på jakt efter lite roligare människor som är lika knäpp och galen som jag är.

Såhär gör du:

   1. Mejla in en bild på dig
   2. beskriv dig som person och varför just du ska vinna
   3. Jag hör av mig till den mest lovande personen som jag tycker passar mig bäst.
   4. Spelar ingen roll om du är kille eller tjej. 
   5. Du ska bara 15 - 20 år !

Mejla till [email protected]
 


Detta är er Dolly, så ni inte tror att jag är nån äcklig peddo, haha!



Lite dålig bild men aja skit samma man ser ju lixom. Såhär ser jag ut. peace !




Kommentarer

Postat av: Enander

Har skickat :) När avslutas tävlingen och vad vinner man ? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback