skäms..

Asså fyfaan vad Alexandra "Kissie" nilsson är barnslig läste precis på hennes blogg.. Seriöst Kissie om du läser det här fyfan vad du är omogen så jävla jobbig människa, visst kan du vara rolig ibland när du "leker" rebell.. Men tyvärr idag vare bara pinsamt, jag skämdes när jag läste på din blogg jag skämdes åt dig ! Du är ju bara pinsam.. Du är helt klart bara avis på att nån har det bättre än du. Fyfan vad jag skulle skämmas om jag vore din pappa.. Du skämmer bara ut din jag hoppas du vet det.



Kissie is out..



Kommentarer

Postat av: Jeanette

Allt bra idag?:)

Postat av: tobbs

jadå klart!

Postat av: VAPENFEST. /elin

SVAR det va så lite så! :)

Postat av: Jeanette

sv. jodå, det är bra med mig :)

Postat av: Lillasven' Foto/Photoshop/Vardags blogg.

hon är patetisk (:

Fin blogg, ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback