sjuk

Hejsan kära läsare!

Idag vakna jag med värsta febern och mådde sjukt illa.. Jättekul nu under sommarlovet, är det inte då man inte ska vara sjuk?!?! aja, jag får väl dricka massa juice och försöka krya på mig till jobbet och träningarna !
Nu ska jag och min mamma spela tv-spel vilket vi alltid gör när lilla jag är sjuk. det är faktiskt rätt mysigt.

Fashion of today?!? jaa då jag ska bara ha på mig min kära mjukisdress från http://www.missbella.se/ . Har ingen bild på den. jag har en marinblå iaf.

Vad kan man annars ha på sig i detta äckliga väder för er som inte är sjuka?
Om det var jag skulle kjag nog bara göra på detta:





japp det där är sköna kläder. Helt vanligt lixom men lite "rockit" ändå!


Kommentarer

Postat av: RICHI ♥

sv: jaha.. jobbigt haha :o men du skulle kunna lägga in LIITE bara liksom! Eller är det meningen att den ska vara lite "anonym" ? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback