mitt första inlägg

Hejsan hoppsan då har man skaffat sig en blogg nu då. vad bör man skriva om lixom.
Jag sportar mycket, håller koll på modet och äventyrar väldigt mycket. Borde man kankse blanda allt eller något?!
Vi får väl se hur det blir, det kommer säkert bli intrssent. Tror dock inte att nån ens bryr sig om mitt vardagliga liv så orka skriva om det. Aja det här är min nya blogg och en ny start så önska mig lycka till !

Tänkte bara lägga ut här kläder som jag hade på idag som jag har köpt från internet på asos och forever21. Där har dom sjukt mycket kläder som är snygga och inte allt för dyra kolla in !!




skorna har jag tyvärr inte MEN jag hade på mig ett par låga cowboy boots som jag hitta i min stora sko garderob här hemma. Till er som digga stilen så kan jag säga att till det om det blir kallt på kvällen funkar en snygg skinnjacka till oxå om ni skulle vilja ha något liknade på er!

Se där ! jag klara mig genom mitt först inlägg tack och hej!


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback