Jordgubbs plockning!

Idag har jag och min familj vart ute och plockat jordgubbar ! Bilder kommer imorgon. Nu har jag precis kollat klart på Portugal - Spanien matchen. Spanien spela skit bra! Tyvärr va inte Portugal lika bra.. De sög.. Om nån fatta utvisningen asså vad som hände snälla berätta, Han rörde inte ens honom fattar inte vad som hände.. OBS! SPANIENS MÅL VAR OFFSIDE!!! HAHAH , dommarn va så på Spaniens sida. Inte bra för mig som hejade på Portugal. Men jaja å går de när dommarn suger. Men snälla hör av er om ni såg vad som hände innan utvisningen!
Nu ska jag kolla på en film sen så ska jag lägga mig så jag orkar spela fotboll imorgon och ha Cheerleading.
God natt folket!


Kommentarer

Postat av: KNORKAN

Domarna har inte dömt något bra alls i dem senaste matcherna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback