Jag

Ojsan ! jag kanske borde skriva ngt om vem jag är och sånt. Kanske nån som undrar ? jag vet inte.. hah
Jag Heter Amanda men kallas för dolly för att mina vänner tycker jag ser ut som en dollyrocker. Så nu vet ni det. Jag är 16 snart 17 år. jag går på fryshuset gymnasium där jag läser estetiska programmet med inriktning bild och form Foto fördjupning. En dag ska jag öppna min egna tattueringsstudio och så vill jag bli proffs fotograf. Jsut nu jobbar jag som modell och på ett café och skissar mycket tattueringar för folk. Jag håller även på med mycket kläder, håller på att fixa en ny kollektion, det är kläder som är lite mer "rockfashion". Ja det där va lite om mig. Om nån vill veta mer eller vill ha nån tattuering eller ngt sådant så kan man kontakta mig på [email protected].

Här är lite foton jag har tagit.





Sådär ! Det var lite foton jag har tagit. Finns fler på facebook och flickr. Kan lägga ut fler foton nån annan gång om ni vill se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback