död..

Igår tog min kärs stora syster studenten, Grattis till henne !
Jag åkte klack med henne igår det blev blött och kallt, haha. Men kul vart det iaf. Min syster fick ner mig i fontänen med henne.. haha Påvägen hem till mottagingen kollade alla på oss som att vi vore idioter eller ngt!! haha Det lukta fan inte gott.. haha Jag längtar till nästa år då jag tar studenten ! PÅ fredag får jag sommarloooov !!!! YEEEEEEEEEES. !
Idag va jag helt död asså, somna inte förns kl 5 eller ngt sen skulle man upp till doktorn för att göra test.. det gick bra men du är jag död.

Dagens modde någon sugen ?!?! haha nej men det skiter väl jag i .





Sådär, det hade jag på mig idag när jag va hos doktorn och shoppa. Fint och bekvämt.



Kommentarer

Postat av: Playmates Of Sweden

de grejerna hade man inte tackat nej till precis ; ) :D

Postat av: RICHI ♥

åh jag älskar de där skorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback