då var bloggen igång då

Hejsan hoppsan !

Då har jag visst börjat blogg igen nu då. Har haft en blogg tidigare som jag tröttna på. tog bort den för ett år sen.

Tänkte bara skriva att det är fint väder ute men det är kallt. Skit konstigt.. hatar när det är så.
En sak bara är inte Kissie lite dubbelmoral ibland kolla in hennes intervju som hon gjorde för bella och tyra show, asså jag kunde inte sluta skratta ! Kolla in den. Den finns säkert på youtube om den inte är inne på deras hemsida. HAHA.

Ett fint klädtips kommer här !
Detta bar jag idag:




Byxorna är från asos och tröjan är från Boohoo. Det blåste ganska mycket så över det så hade jag på mig en skinnjacka. Till det hade jag på mig ett par enkla svarta ballerinaskor.

Allt från mig just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback