Nina och pacino



Glöm inte rösta på min sko ; LÄNK !


Kommentarer

Postat av: ardiana

oooh så gulliga, så gosiga hundar

Postat av: nathalie

Hejsan, jätteroligt att du valde att rösta på min egendesignade sko. Nu är DU länkad i ett inlägg på min blogg. MEN det var synd att du inte skrivit om min sko & länkning så de kunnat rösta på den (i din blogg), för då hade du blivit länkad i min blogg i en vecka i VARJE INLÄGG! Och den som lockat flest röster skulle ha fått en länkning bland mina länkar, och få ligga där såklart alltid!

Så om du är sugen kan du fortfarande skriva om min sko i din blogg. För att veta hur du gör det måste du kolla detta inlägg hur du ska göra!:



http://sprayer.blogg.se/2010/july/synas-i-min-blogg-in-one-week-o.html

Postat av: frida

nejmen vilka söta vovvar! :)

Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Så söta!

Postat av: amanda

Sv; haha okeej va bra! :D



söta hundar btw ^^

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Destiny

haha vad söta ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback