men genom tider



good times



Kommentarer

Postat av: Emelie

Jättegärna, vore skitschysst! Nu skrev jag in min mejl också så om det går så kan du väl mejla :)

Postat av: KAPTEN i landet ingenstans

elvis <3



Skulle du vilja hjälpa mig att vinna? Genom att rösta här - http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-tidnings-tavlingen-1.html?_tmp=3725173ac3a9457c46bcb29fe80df0b115bf3ec3, på mig.. nummer 5, så skulle du göra min dag ljusare!



Tycker du inte om sånthär ber jag om ursäkt och då får du radera den eller något! KRAM och ha en fin kväll.

Postat av: Corny

Nikki <3

Postat av: Karolina Goes crasy-k

Axel rose,Elvis Prestly,jimi henrix,John Travolta,Jhonny depp,iggy pop?,naee?,din pappa?,Kurt Cobain,Recognice, dame han kan jag jue! stor mun....eeehhh.....armagedon! XD va f heter han?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback