sjö tema


Kommentarer

Postat av: maria

fina bilder :)

Postat av: Sara

Söt blogg :)

Vad hittar du på? :D



Om du vill lägga en röst på mina fina och bekväma skor som jag har skapat på nelly.com så skulle det göra mig oerhört glad! ♥ Jag har nämligen legat på top 100-listan länge men nu är det så många med och tävlar så det skulle göra mig superglad om du vill rösta :D Om du röstar 5/5 stjärnor så blir du faktiskt LÄNKAD i ett inlägg (jag gör inlägg hela tiden) och jag har just nu en liten minitävling där jag drar en vinnare bland de som har röstat 5 stjärnor och den blir även länkad i en hel vecka!

Bara säg till när du har röstat så fixar jag det :)



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=ru0DSgBk9qvnly0gyBAK50V6BM2YiXkPIiRYES0B8soihlCTmCdg#shoeGallery



Det skulle verkligen betyda jättemycket ♥

Postat av: nathalie taby.

shit vilka underbara bilder!

Postat av: Gurkiss

Snygga foton :)



Kram Gurkiss

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

härliga bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback