just me

Se där vad jag bjuder på mig själv denna vecka !
jag hoppas ni gillar min blogg och följer mig på bloglovin. Skulle vara jättebra om jag kunde få så många som möjligt att titta in här.
Här på bloggen så sysslar jag mest med foto som ni kanske märker. Har även annat som mode och tattoo. Men just nu är jag ledig från tattuerings världen där för har ni inte fått se så mycket av det. Men det kommer mer om det i höst.
I min blogg gillar jag inte att avslöja mycket om vart jag är/gör och sådant eftersom det är onödigt tycker jag?
Som att ni bryr om mig vad jag gör varje sekund av mitt liv? Det tror jag inte att ni gör.
Men nu ska jag börja fixa mig för att sedan gå ut och fota lite tror jag att jag ska göra, om inte så ska jag nog shoppa kanske. Vi får se hur det blir helt enkelt.
- xoxo Dolly


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback